Mededeling rond corona 8-10-2020

Het aantal besmettingen met het corona-virus neemt in ons land snel toe. Dat betekent een groter risico op besmetting of overdracht.

Het is daarom van het grootste belang dat wij er binnen onze club alles aan doen om dit te voorkomen.

Wij doen daarom een dringend beroep op u om de geldende gedragsregels in acht te nemen en NIET naar de baan of het clubhuis te komen als u klachten heeft.

Hieronder roepen wij ze nog een keer in herinnering.

• Houd 1,5 meter afstand.
  • Blijf thuis als je een van de volgende klachten hebt: neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest, verhoging (vanaf 38 C°).
  • Blijf thuis als iemand in jouw huis koorts heeft (vanaf 38 C°) en/of benauwdheidsklachten. Blijf ook thuis als je recent in aanraking bent gekomen met iemand met deze klachten
  • Was voor en na het golfen je handen, minimaal 20 seconden. Desinfecteer je handen met de aanwezige gel in de hal.
  • Indien doorlaten van flights op de golfbaan is toegestaan, zorg voor 1,5 m afstand.
  • Vermijd fysiek contact met andere golfers en hun spullen.
  • Raak de vlaggenstok niet aan.
  • Volg de aanwijzingen van het personeel.

Wij rekenen op uw medewerking.