Commissie groei 2025

De Commissie Groei 25 (CG25) is eind 2019 in het leven geroepen om de activiteiten voor ledenaanwas/ ledenbehoud en marketing voor Golfclub “De Koepel” te clusteren.

Ledenaanwas richt zich op mensen die willen starten met golfen en hen die in het verleden reeds hun GVB haalden maar door tijd of anderszins er niet toe kwamen om lid van onze golfclub te worden.

Ledenbehoud streven we na door clubevenementen te organiseren, zoals wedstrijden, onderlinge groepjes en special events.

De marketing is gericht op het aantrekken van meer greenfee spelers en de golfclub aantrekkelijker te maken voor sponsoring.

De CG25 maakt actief gebruik van social media om haar doelen te bereiken.

Voor de actuele samenstelling van de commissie log in via Egolf4U en klik op “bestuur en commissies”.