Jeugdnieuws en info

Bij Golfclub de Koepel staat de jeugd in een hoog vaandel. De jeugdcommissie is verantwoordelijk voor alle activiteiten en plannen omtrent het jeugdbeleid. Golfclub de Koepel is aangesloten bij het Committed to Jeugd’ programma van de NGF. In dit programma kunnen jonge golfers op een sportieve en recreatieve wijze kennismaken met de golfsport en zich daar verder in ontwikkelen. De jeugdcommissie en onze headpro Garry Jack leren de jeugdleden spelenderwijs in kleine groepjes alle facetten van het golfspel.
Er worden regelmatig wedstrijden georganiseerd. De jeugdcommissie is een samenwerking aangegaan met 4 andere golfclubs uit Twente, dit samenwerkingsverband is Jeugd Golf Twente. Als commissie samen organiseren we wedstrijden met elkaar. Zo krijgt de jeugd de mogelijkheid om ook op andere banen te spelen.

De planning voor het jeugdseizoen is gereed en een sportief gezien seizoen is inmiddels van start gegaan. Ben jij ook benieuwd? Onder ‘Jeugdlessen’ kun je de indeling voor de lessen van 2023 terug vinden.

We zijn te volgen op Facebook en Instagram, via @dekoepeljeugd, hier vind je alle actuele informatie omtrent de wedstrijden!

Wij wensen je heel veel golfplezier en dat het een mooi golfjaar mag worden!

Wedstrijdkalender 2023

12 maart 2023