Zomeravond wedstrijden

INFORMATIE 9 HOLES OPEN ZOMERAVOND WEDSTRIJDEN

Negen holes wedstrijden die starten van hole 1 voor koepelleden en (hun) gasten (greenfee). Er wordt stableford gespeeld, bij voorkeur in flights van 3 personen. Voor iedereen met een handicap van -3 t/m 54.0. De wedstrijd is qualifying.

Je mag zelf de flight samenstellen. Je mag zelf je tee kleur kiezen. De wedstrijduitslag is met een volledige handicapverrekening. De wedstrijdleiding is vanaf 17.30 uur aanwezig. De wedstrijd start tussen 18.00 uur en 19.00 uur.

De wedstrijdcommissie heeft de beslissing genomen om de Zomeravond wedstrijden te veranderen vanwege corona en het boeken van starttijden.

Deze wedstrijden waren open inloopwedstrijden, maar vanwege corona zijn wij genoodzaakt de inloop te wijzigen naar voorinschrijvingen, zoals we dat normaal doen bij wedstrijden. Inschrijving sluit de woensdagavond voor de geplande 9 holes open zomeravond wedstrijden.

Datums wedstrijden:

• Donderdag 6 mei ’21 1e 9 holes open zomeravond wedstrijd.
  • Donderdag 13 mei ’21 2e 9 holes open zomeravond wedstrijd.
  • Donderdag 27 mei ’21 3e 9 holes open zomeravond wedstrijd.
  • Donderdag 10 juni ’21 4e 9 holes open zomeravond wedstrijd.
  • Donderdag 24 juni ’21 5e 9 holes open zomeravond wedstrijd.
  • Donderdag 8 juli ’21 6e 9 holes open zomeravond wedstrijd.
  • Donderdag 24 juli ’21 7e 9 holes open zomeravond wedstrijd.
  • Donderdag 5 augustus ’21 8e 9 holes open zomeravond wedstrijd.
  • Donderdag 19 augustus ’21 9e 9 holes open zomeravond wedstrijd.
  • Donderdag 2 september ’21 10e 9 holes open zomeravond wedstrijd.
  • Donderdag 16 september ’21 11e 9 holes open zomeravond wedstrijd.