Accommodatiecommissie 2018

De accommodatiecommissie houdt zich bezig met de benodigde bouwkundige aanpassingen (en onderhoud) van het clubhuis, installaties en overige bouwwerken voor zover deze niet een onderdeel zijn van de baan. Hiervoor is de baancommissie verantwoordelijk of vinden aanpassingen in overleg tussen deze 2 commissies plaats.

Voor het gehele clubhuis wordt er extra aandacht geschonken aan legionella preventie. Hiervoor zijn zowel ondersteunende diensten alsook externe experts periodiek betrokken om de kwaliteit te kunnen waarborgen. Onderhoud heeft de eerste prioriteit. Voor verbeteringen en nieuwe ideeën zijn wij afhankelijk van de financiële mogelijkheden. Groene (milieuvriendelijke) investeringen en investeringen die op aanvaardbare termijn terug te verdienen zijn (zoals zonneboilers en zonnepanelen, led verlichting etc.) hebben onze aandacht.

Momenteel bestaat de accommodatiecommissie uit 3 commissieleden en kan wel wat ondersteuning gebruiken. Hierbij een oproep aan eenieder met kennis van installaties en/of bouwkunde en bouwprojecten om zich aan te melden als kandidaat voor de accommodatiecommissie. Help uw golfclub nog mooier te maken.

Voor de actuele samenstelling van de commissie log in via Egolf4U en klik op “bestuur en commissies”.