ICT commissie 2022

Doelstellingen ICT cie.

De commissie beoogt ict zaken voor Golfclub De Koepel optimaal te beheren. Hiervoor is een overzicht hard- en software opgesteld. Op basis hiervan wordt jaarlijks een begroting opgesteld.

Onderwerpen zijn E-Golf4u, de website, narrow casting, verwerking van nieuwsbrieven, social media, wifi, ballenautomaat, beregeningsinstallatie, brandstofsysteem(Piusi), afrekensystemen.

Bij de laatste vier installaties kan de ICT commissie ter advisering worden betrokken.

Voor deskundige ondersteuning wordt het bedrijf Taurus te Borne of VisionZ voor de website ingeschakeld.  Taurus beheert alle Microsoft accounts en licenties van de virusscanners.

De commissie bespreekt en onderzoekt ook nieuwe ICT toepassingen.

Aanleveren tekst en foto’s voor de website:

Alle verslagen en berichten moeten via de mail gestuurd worden naar website@golfclubdekoepel.nl.
Teksten liever niet als Word-bijlage, maar gewoon als mailberichten aanleveren zonder enige opmaak.
Foto’s kunnen verkleind aangeleverd worden (JPEG), ook hier geen collages maken.

Via een roulatie- en back-up systeem proberen we elke dag de website-mailbox te controleren op nieuwe berichten en onze doelstelling is: plaatsen binnen 48 uur.

Wedstrijdverslagen blijven standaard 4 weken op de site staan.
Nieuwsberichten ook, of er moet een kortere houdbaarheidsdatum aan vast zitten.

Voor de actuele samenstelling van de ICT commissie log in via Egolf4U en klik op “bestuur en commissies”.