Businesscommissie 2019

De opbrengst van sponsoring is een essentieel onderdeel van de begroting van de vereniging en stichting Golfclub de Koepel. Anderzijds kunnen sponsors op Golfclub de Koepel uitstekend netwerken in een relaxte omgeving met prima faciliteiten. Een win-win situatie dus voor beide partijen. Sponsoring kan op diverse manieren plaatsvinden, van holesponsoring tot bedrijfslidmaatschap. Jaarlijks worden er voor onze sponsors diverse activiteiten georganiseerd, zoals een bedrijvencompetitie, een sponsorgolfdag etc.
Mocht u belangstelling hebben voor sponsoring of een bedrijfslidmaatschap, kijk dan op de hoofdpagina business. Ook kunt u contact opnemen met een van de leden van de businesscommissie.

Voor de actuele samenstelling van de commissie log in via Egolf4U en klik op “bestuur en commissies”.