Golf Diehard commissie:

Ceciel Dijkstra  0648102795

Wedstrijdverslagen golf diehard

Wat:

Sportiviteit en gezelligheid, 18-holes en 9-holes dameswedstrijden op de dinsdagmorgen. Waar mogelijk spelen we qualifying, maar er kan ook eens een funwedstrijd georganiseerd worden.

Voor wie:

Voor alle dames van Golfclub de Koepel, waarbij we voor de 18-holes wedstrijd een handicap van 36 of lager, en voor de 9- holeswedstrijd een handicap van 42 of lager hanteren.

De organisatie kan hierop een uitzondering maken.

Je kunt elke week meedoen, of 1 maal per jaar en alles wat er tussenin ligt. Dus geen verplichting. Geen financiële bijdrage, dus geen prijzen, maar wel een staande ovatie voor de winnaars en natuurlijk een gezellige 19de / 10de hole.

Je kunt je inschrijven in EGolf4U, deze sluit op de zondag (18.00uur) voor de wedstrijd.