NGF competitie

Net als vele andere golfverenigingen strijdt ook Golfclub de Koepel elke jaar met verschillende teams in deze competitie van de NGF. De competitie wordt door de NGF georganiseerd en elke golfvereniging en golfclub kan deelnemen in deze open competitie.

De competitie wordt landelijk in het voorjaar gespeeld, meestal in de maanden april en mei.

Klik hier voor de speeldata van 2024.

De competitie teams zijn ingedeeld in een poule met vier andere teams. Elk team neemt een keer het gastheer- of gastvrouwschap voor zijn of haar rekening, hetgeen inhoudt dat u, als niet meespelend lid, in de wedstrijd kalender een aantal NGF wedstrijden zult tegenkomen. Dit zijn de dagen waarop de NGF wedstrijd dus op onze baan wordt gespeeld.

De informatie voor teams die bij ons op bezoek komen en dus in de diverse poules tegen de Koepel strijden:

Klik hier voor een overzicht voor 2024.

Voorspelen:

Alle teams mogen op de Koepel voorspelen in de week voorafgaand aan de wedstrijddag op de Koepel. De starttijd moet de bezoekende captain regelen met het secretariaat. E-mail: info@golfclubdekoepel.nl. Telefoon: 0546-574070. Greenfee voorspelen: Hospitality tarief.