Bestuur- en Vrijwilligersdag 23 juni 2024

Op een zonovergoten dag, met een strakblauwe lucht en een aangename temperatuur, verzamelden zich maar liefst 46 enthousiaste deelnemers op de prachtig onderhouden golfbaan van De Koepel. De sfeer was uitstekend, en het enthousiasme van aanwezige ereleden, leden van verdienste, bestuursleden en de vele vrijwilligers was voelbaar.

De dag begon met een hartelijke ontvangst, waarbij de deelnemers genoten van koffie en een heerlijke huisgemaakte versnapering, met liefde klaargemaakt door de cateraar. Iedereen werd de kaart uitgereikt  om zo om 13:00 uur te starten op de 19-holes om zo nog wat ruimte over te laten voor andere leden om een ronde te lopen op deze mooie zonnige dag. De golfbaan lag er wederom perfect bij, dankzij het goede werk van de greenkeepers die de baan voortreffelijk onderhouden.

Na een sportieve strijd, waarbij de verschillen klein bleken aan het eind van de dag was het rond 17:30 uur tijd voor de welverdiende catering. De barbecue was uitgebreid en voortreffelijk verzorgd. De geur van gegrilde gerechten vulde de lucht, en de deelnemers genoten van een gezellig samenzijn op het terras.

De uitslag van de wedstrijd , een Texas Scramble Ambrosius, was spannend. Het team bestaande uit Marianne Verhoeff en Paul Luttikhuis ging er met de eerste prijs vandoor, met een netto score van 66. Een goede tweede plek was er voor het team van Ferenc ter Avest en Ruben Dijkhuis, met een netto score van 68. Paul Heerink en Arjan Wassink completeerden het winnaarsgezelschap op een knappe derde plek, slechts één slag meer nodig hebbend.

De neary (in deze speciale wedstrijd 2 kansen, te verdienen op hole 9 en hole 18) werd bij de dames gewonnen door Erna Landkroon en Ria Bleker. Bij de heren werd deze geslagen door de in goede vorm verkerende Ferenc ter Avest en “good old” Frans ter Beke.

Al met al was het een fantastische dag waarop de deelnemers samenkwamen om te genieten van golf, gezelligheid en een voortreffelijke verzorging.

Nogmaals dank voor alle inspanningen het afgelopen jaar. Het bestuur mag en is dan ook dankbaar voor jullie betrokkenheid en bevlogenheid om de club te laten bloeien en groeien. We treffen elkaar vast weer snel op of in de baan, het clubhuis of elders.

Namens het Bestuur,

De wedstrijdleiders Anno Hart en Arjan Haveman.