Wedstrijdverslag Horeca Golf cup 2024

Onder prachtige weersomstandigheden gingen 17 flights, 4 personen per flight (2 flights met 3 personen), om 13.00 uur van start voor één van de leukste wedstrijden van het jaar. Golfen met een culinaire tint.

Tijdens de wedstrijd waren er vrolijke geluiden te horen door de baan als er een birdie werd gemaakt. In totaal zijn er 35 birdies gespeeld.

We hebben heerlijk genoten van de gerechtjes die we kregen, saté met satésaus met kroepoek en gebakken uitjes, wrap met gerookte zalm, broodje met pulled pork, gehaktballetjes met spek en als dessert een ijsje!

De wedstrijduitslag:

1. Erna en Rob Landkroon, Ingrid Paalman en Rob Meijer, netto 58 slagen.
  2. Kevin Sodikromo, Robin Oude Vrielink, Werner Hogeveen en José Plischke, netto 59 slagen.
  3. Frank Boswinkel, Garry Jack, Ryan Jack en Pim Likkel, netto 59 slagen.

Graag willen we de medewerkers en Dennis en Sander bedanken voor de mooie, gezellige en geslaagde dag met heerlijke gerechten en drankjes. Tevens willen wij hen bedanken voor het beschikbaar stellen van de dinerbonnen voor de winnaars.