GERINGE DEELNAME AAN MAANDBEKERS 4 SEPTEMBER

Het animo voor de maandbekers afgelopen zaterdag 4 september was niet erg groot.
Misschien was een ieder nog in de vakantie stemming of nog moe van de clubkampioenschappen van het vorige weekend.

Onder ideale omstandigheden, weinig wind en in de loop van de ochtend brak ook de zon door, werden de maandbekers gespeeld.

Bij de maandbeker 2 waren maar 9 inschrijvingen, terwijl er voor de wedstrijd minimaal 10 deelnemers vereist zijn. De WeCo wedstrijdleider heeft toch gemeend de wedstrijd door te laten gaan, dit bij wijze van uitzondering.

Slechts 1 speler wist een stableford score hoger dan 36 binnen te brengen.
Uitslag van maandbeker 2:
1e Gerard  Praas         37 stableford punten
2e Arne Ouwehand.  33 stableford punten
3e Johan Harink.        32 stableford punten

Ook bij de maandbeker 1 was het aantal deelnemers aan de magere kant, hier slechts 14 deelnemers.
Bij de maandbeker 1 konden wel mooie scores worden genoteerd.
Ondanks de nog steeds hoge rough speelden 3 spelers netto de baan of lager.
De beste brutoscore van de dag was met 75 slagen voor Ruben Dijkhuis.
Uitslag van maandbeker 1 :
1e Arjan Haveman    66 slagen netto. ( bruto 83 slagen)
2e Ruben Dijkhuis.   69 slagen netto. ( bruto 75 slagen)
3e Jan Oldejans.       70 slagen netto. ( bruto 83 slagen)

Arjan en Gerard kunnen in de maand september gebruik maken van de Parkeerplaatsen gereserveerd voor de maandbeker winnaars

Het klassement voor de maandbeker 1 is reuze spannend, Anno Hart staat bovenaan met 20 punten, op de voet gevolgd door Ruben Dijkhuis met 18 punten. De beslissing zal vallen op de laatste maandbeker op 10 oktober wie de overall winnaar gaat worden

Het klassement bij de maandbeker 2 wordt aangevoerd door Arne Ouwehand met 10 punten, maar hier komen nog wel 10 spelers in aanmerking om het klassement te winnen. Ook hier dus nog veel spanning wie overall winnaar 2021 gaat worden.

Clubkampioenschappen Strokeplay Senioren:
Langs deze weg nog het dringende verzoek om VOLGEND WEEKEND, 11 en 12 september, toch vooral deel te nemen aan de
Clubkampioenschappen Strokeplay Senioren  50 jaar en ouder.
Hoe meer deelnemers, des te leuker en gezelliger wordt het !!

De inschrijving sluit donderdag 8 september om 17.00.

Namens de WeCo
Anno Hart