IJsemmer 3 op zondag 30 januari.

De spelvorm op deze 3e IJsemmer wedstrijd was strokeplay met handicapverrekening. Er waren 35 deelnemers die in het zonnetje , maar wel met een straf windje de 9 holeswedstrijd speelden.
Er werd deze dag uitstekend gespeeld, maar liefst 7 spelers speelden met hun score op of onder de baan.
Dat Erna Landkroon uitgerust terugkwam van een Oostenrijkse hoogtestage, was te merken aan haar score. Spelend van de gele tee behaalde zij een score van 32 slagen netto en werd daarmee de winnaar van het dagklassement.
Zij werd op de voet gevolgd door de rising star , Arjan Wassink. Hij wist tevens de beste brutoscore neer te zetten , een rondje van 38 slagen, slechts 3 slagen boven de baan met een mooie birdie op hole 3. Ook Arjan behaalde een score van 32 slagen netto en werd daarmee tweede. Anne Brouwer en onze voorzitter Bernard Rolloos met beide een netto score van 33 slagen bezetten de 3e plaats.
Na afloop was er een gezellig samenzijn , opgeluisterd met een bordje poffertjes.
Tevens werden de prijzen uitgereikt voor de neary op hole 9.
De IJsemmer mutsen waren ervoor Paivi Schott bij de dames en Anno Hart bij de heren. Op bijgaande foto de twee trotse winnaars van deze mooie prijs !
Zondag a.s. alweer de 4e IJsemmer wedstrijd, een 18 holes strokeplay “ regenboogwedstrijd” , 6 holes van geel, rood en oranje. Weliswaar is op dit moment deze wedstrijd reeds overtekend, maar overwogen wordt om het aantal deelnemers te vergroten door met 4 ballen te spelen. Dus geeft u zich alsnog op.
Namens de Wedstrijdcommissie
Anno Hart