Inschrijving MDS geopend!

Vanaf nu MDS open voor inschrijving incl. nieuwe categorie singles 36.1 – 54.0!

De MDS wordt in vijf categorieën gespeeld:

• De singles laag (SHL), t/m exacte handicap 18.0, 18 holes.
  • De singles midden (SHM) vanaf exacte handicap 18.1 – 36.0, 18 holes.
  • De singles hoog (SHH) vanaf exacte handicap 36.1 – 54.0, 9 holes.
  • De dubbel laag (DBL) t/m exact gezamenlijke van handicap 36.0, 18 holes.
  • De dubbel hoog (DBH) t/m exact gezamenlijke van handicap 36.1 – 72, 18 holes.

Een dubbel kan bestaan uit een mixed-, een twee vrouwen- dan wel een twee mannenteam. De wedstrijdvorm van deze dubbel is Foursome Matchplay. U kunt zich 1x voor een single en 1x voor een dubbel inschrijven.

Algemeen en handicap verrekening

Bij de singles laag en dubbel laag spelen heren vanaf geel en dames vanaf rood (tee keuze zijn in deze categorieën niet toegestaan). Bij de singles midden en hoog en dubbel hoog is er een vrije keuze in teekleur. Heren en dames mogen kiezen om te spelen vanaf geel of rood. Bij alle categorieën is het niet toegestaan om van de oranje tees te spelen.

Inschrijving en betaling
U kunt zich via E-Golf4U inschrijven. De inschrijving sluit 2 april 2023.
De inschrijvingskosten bedragen € 2,- per onderdeel en per persoon. U kunt op 2 verschillende manieren uw inschrijvingskosten betalen:

• Via E-Golf4u app, na het inschrijven voor het betreffende onderdeel kunt u daarna gelijk uw inschrijving betalen (ook kunt u na sluiting van de inschrijving nog steeds via de E-Golf4U app betalen).
    De Betalingsinstructie voor inschrijving op wedstrijden kunt u rustig nog eens teruglezen en vinden op onze website: Betaling inschrijfgeld wedstrijden | Golfclub de Koepel
  • U mag ook de deelname vergoeding rechtstreeks overmaken op rekening van de WeCo: NL14 RABO 0152 723 587 t.n.v. Golfclub “De Koepel” Weco.
    Uw inschrijving is definitief als uw bijdrage van € 2,00 p.p. per onderdeel, onder vermelding van uw lidcode en het onderdeel (of onderdelen) waaraan u meedoet vóór 3 april 2022 binnen is op bankrekeningnummer NL 14 RABO 0152 7235 87 t.n.v. Golfclub de Koepel. Pas na ontvangst van de betaling wordt u op de deelnemerslijst gezet!

De startlijsten zullen rond 9 april 2023 op het publicatiebord beneden in de hal gehangen worden. Ze zullen dan ook op de site zichtbaar worden gemaakt.

Wedstrijdleiding:
Heidi Dekker