Wedstrijdverslag Harm ter Horst memoriaal touw wildwedstrijd

Meters, meters en meters garen daar begon het mee. De week voorafgaand aan de touwwedstrijd van de ene kant van de woonkamer naar de andere, elke meter afplaktape op de vloer met een totale lengte van 5 meter. Je zou het heen en weer ervan krijgen! 😊 Touwlengtes variërend tussen de 6 en 33 meter. Maar na 3 avonden zwoegen waren de klossen gereed voor de deelnemers aan de wedstrijd.

Zondag 21 november 2021 gingen 66 deelnemers met hun golftas gevuld met onder andere het afgemeten touw, een schaar en een borrel voor onderweg van start. Het weer was goed dus daar lag het niet aan. Tussendoor werden we getrakteerd op een heerlijk warme kop snert geserveerd met roggebrood met spek, maar mocht je niet van snert houden was er een beker Glühwein (aangeboden door de familie Ter Horst).

Rond een uurtje of vier ’s middags kwamen de deelnemers stuk voor stuk binnen. Afwachtend op de laatste flights en de laatste scores die nog ingevoerd moesten worden, werd er een mooie prijzentafel gepresenteerd door de familie Ter Horst. Namens alle deelnemers en de wedstrijdcommissie willen wij de familie Ter Horst heel hartelijk danken voor hun aanwezigheid, het heerlijke tussendoortje, deelname aan de wedstrijd en de prijzen die zij beschikbaar hebben gesteld. Toen iedereen binnen was kon de uitslag worden opgemaakt en alle winnaars bekendgemaakt worden. De prijsuitreiking werd gedaan door Gerrit en Joan Ter Horst.

De uitslag is als volgt:

1. Derk Jan van Heun en Rick Hessing (Zij hadden zich trouwens fantastisch verkleed! Wel een beetje hallucinerend.), 57 slagen.
  2. Han Wessels en Herman Hessing, 65 slagen.
  3. Erwin Muskee en Anno Hart, 68 slagen.

Ps. Alle gewonnen vogelhuisjes mogen opgehangen worden in de baan.