Lest Best 14 oktober 2021

Zondag 14 oktober alweer de laatste Q wedstrijd van het jaar. Tevens was het de laatste wedstrijd die in seizoen 2021 meetelt voor de golfer/golfster van het jaar en de Koepel Challenge.

De opkomst voor deze laatste wedstrijd was niet overweldigend maar dat maakte het enthousiasme bij de deelnemers er niet minder om.

Het weer zat mee, de baan lag er nog steeds redelijk bij , afgezien van de meeste greens die zeer matig zijn en de duur van de wedstrijd viel net binnen de marges.

In totaal streden nog 21 deelnemers verdeeld over 7 flights om de winst.

De drie golfers die in de prijzen vielen waren:

1- Jan Oldejans           37 punten

2- Bernard Rolloos   35 punten

3- Pasquale Dekker  35 punten

( op basis van de beste score van de laatste 9 holes heeft Bernard gewonnen)

Wij wensen alle leden nog een paar mooie golfmaanden.  Er zijn nog een paar leuke fun wedstrijden te gaan. Als eerste aanstaand weekend.   Op zondag  24-10-21 wordt de Cross Country gespeeld. Een wedstrijd waar menig man het hele jaar voor oefent en dus niet zo moeilijk moet zijn om een goede score te halen. Er is nog plek dus inschrijven kan tot en met vrijdag

Bedankt namens de WeCo