Verslag Lest Best wedstrijd 15 oktober 2023

Afgelopen zondag werd de laatste qualifying wedstrijd gespeeld (georganiseerd door de WeCo). De omstandigheden waren redelijk goed. Zonnetje, een beetje frisse wind en een klein buitje tijdens de wedstrijd. Tevens is dit de wedstrijd die kan beslissen wie er “Golf(st-)er van het Jaar” wordt of winnaar van “de Koepel challenge”. Bij de Golfster van het jaar was de strijd al beslist. Maar bij de Golfer van het Jaar en de Koepel challenge was het nog zeker spannend. Degene die meededen in de strijd moesten met de nodige vorm de baan in om nog te winnen. Maar ja, je moet het dan op dat moment ook doen!

Om 12.00 uur ging de eerste flight de baan in, gevolgd door nog 6 flights: 21 deelnemers. Allemaal goed gemutst en klaar om lekker een rondje te golfen.

Het was spannend tot en met het eind….. Na invoering van alle kaarten konden we bekend maken wie de Lest Best wedstrijd had gewonnen.

Winnaars Lest Best wedstrijd:

1. Annie Harink met 40 stablefordpunten.
  2. Huub Smit met 38 stablefordpunten.
  3. Ronny Uiterwijk met 37 stablefordpunten.

Einduitslag Golfster van het Jaar: Erna Landkroon

Einduitslag Golfer van het Jaar: Erik Timmerman

Einduitslag Koepel Challenge: Ronny Uiterwijk

Nu op naar de volgende wedstrijd, Cross Country!