Wedstrijdverslag Carrouselwedstrijd 24 september 2023

Onder prachtige weersomstandigheden gingen 10 teams de baan in. Wat een mazzel met zulk mooi weer! Zonnetje met een strak blauwe hemel en weinig wind. De ideale omstandigheden voor mooie scores.

De spelvorm voor de Carrouselwedstrijd was foursome strokeplay. Zes spelers vormen een team (3 foursomeparen). Na elke drie holes wissel je van partner en vorm zodoende een foursome paar met telkens een ander teamlid. Het is geen makkelijke spelvorm, omdat je niet iedere keer afslaat en om beurt slaat. Maar het is absoluut een gezellige spelvorm!

De flights kwamen achter elkaar binnen en nadat de scores waren ingevoerd konden we uitslag bekendmaken.

1. Team 5 : Jan en Trees Oldejans, Hans en Josine Wools en Johan en Annie Ligtenberg.
  2. Team 9: Lyonne en Ferenc ter Avest, Jan en Truus Bakker en Harry en Mariëtte Rosink.
  3. Team 6: Erwin Seinen, Heidi Dekker, Wim Welman, Erna en Rob Landkroon en Maarten van der Most.