Verslag Lest Best wedstrijd

Afgelopen zondag werd de laatste qualifying wedstrijd gespeeld (georganiseerd door de WeCo). De omstandigheden waren super. Zonnetje, prima temperatuur en een beetje wind. Tevens is dit de wedstrijd die kan beslissen wie er “Golf(st-)er van het Jaar” wordt winnaar van “de Koepel challenge”. Bij de Golfster van het jaar was de strijd al beslist. Maar bij de Golfer van het Jaar en de Koepel challenge was het nog zeker spannend. Degene die meededen in de strijd hadden er de nodige calculaties op los gelaten hoeveelste ze moesten worden om te winnen. Maar ja, je moet het dan op dat moment ook doen!

Om 12.00 uur ging de eerste flight de baan in, gevolgd door nog 8 flights. 27 deelnemers. Allemaal goed gemutst en klaar om lekker een rondje te golfen.
Het was spannend tot het eind…..

Na invoering van alle kaarten konden we bekend maken wie de Lest Best wedstrijd had gewonnen.
Winnaars Lest Best wedstrijd:
1. Anke Meier met 36 stablefordpunten.
2. Ferenc ter Avest met 36 stablefordpunten (2 punten minder op de 2 e 9 holes).
3. Rob Meijer met 34 stablefordpunten.

Einduitslag Golfster van het Jaar: Erna Landkroon

Einduitslag Golfer van het Jaar: Rogier de Kleine

Einduitslag Koepel Challenge: Rob Meier

Nu op naar de volgende wedstrijd, Cross Country!