Rabbits seizoen bloedstollend spannend

Alvorens we tot de apotheose van het Rabbit zomerseizoen kwamen, moesten we nog even een wedstrijd spelen onder natte omstandigheden. Maar de deelnemers en begeleiders lieten zien, dat ze niet van suiker waren en iedereen haalde de eindstreep. Ook deze keer weer nieuwe, jonge, deelnemers en oude vertrouwde bekenden. Allemaal even welkom. Toch kwamen de winnaars uit de nieuwe “Golfstartgroepen”.

Bij de dames won Wilma Muller, 2e Annet Stegerhoek en 3e Dorothee Kroeze.

Bij de heren won Jos Hobert, 2e Jan Beldman en 3e Joel Salakory. Alle winnaars werden voorzien van balletjes.

En dan

Rabbit van het Jaar 2022

Twee winnaars, nadat we acht qualifying wedstrijden hadden gespeeld!

Met Jan Wiemer en Peter Koetsier aan de top van het klassement begonnen we de laatste wedstrijd. Maar ze konden, terwijl ze samen in een flight waren ingedeeld, het verschil t.o.v. de ander niet maken. Dus, …ex aequo Jan en Peter als Rabbits van het jaar.

Henk overhandigde de wisselbeker en de mooie beloning voor hun, elk een half uur les bij Garry. Ook voor de derde plek, René Groothedde is dezelfde prijs beschikbaar.

Peter en Jan bedankten na afloop nog de organisatie voor hun inzet en vriendelijke laagdrempelige begeleiding.

We starten nu met de winterperiode, waarin de begeleiders veelal meespelen. We zullen weer diverse wedstrijdvormen aan de Rabbits aanbieden, met daarin zeker diverse duo-spelvormen zoals Foursome, Greensome en/of Chapman Greensome etc. De spelvormen worden altijd vlak voor wedstrijdaanvang nog een keer uitgelegd. De gezelligheid staat voorop, maar elke keer is er een prijsje te winnen.

Graag tot ziens,

De Rabbitcommissie