Wedstrijdverslag carrouselwedstrijd 25 september

Om 12 uur ging met 72 deelnemers (een mix van leden en niet-leden) de carrouselwedstrijd van start. Op een enkele kleine bui na waren de omstandigheden prima. De greens waren uitstekend en heerlijk snel.

Het was een strokeplay foursomewedstrijd waarbij zes spelers een team vormen. Na elke drie holes werd er volgens een vast speelschema gewisseld van fouresome partner zodat je met ieder teamlid een aantal holes kon spelen. De speler, wiens letter in het schema was vetgedrukt, sloeg als eerste af in de betreffende combinatie. Per hole telden de twee beste bruto scores.

Het team van Heidi Dekker (samen met Co Mulder, Wim Welman, Henk van der Hoven, Alard Snippe en Erwin Seinen) had de laagste bruto score (173 slagen) maar viel niet in de prijzen.

De uitslag van de wedstrijd:

1. Team 1 (bruto 184, netto 145): Hennie van der Duin, Hannie van der Duin, Anke Meier, Henk Meier, Marjan Boswinkel en Fedde Zwanenburg.
  2. Team 10 (bruto 183, netto 148): Ans te Wierik, Ben te Wierik, Johan Ligtenberg, Annie Ligtenberg, Rini Beverdam en Jeroen te Wierik.
  3. Team 13 (bruto 175, netto 148): Jan Oldejans, Trees Oldejans, Gunter Straatman, Bennie Nijhuis, Hans Wools en Josine Wools.

De WeCo