Geslaagde Bestuur-Vrijwilligersdag op 11 september 2022

De weergoden waren ons uitermate goed gezind op deze mooie Bestuur- en Vrijwilligersdag op de Koepel.
Traditiegetrouw waren weer alle commissieleden en vrijwilligers door het Bestuur uitgenodigd als dank voor hun inzet gedurende het jaar, voor onze mooie vereniging.
De deelnemers werden vanaf 12.00 uur door het Salute team ontvangen met koffie en een Twentse krentenwegge.
Na een welkomstwoord door onze voorzitter, waarin hij nogmaals benadrukte dat een vereniging als de onze alleen maar kan bestaan door de inzet van al onze commissieleden en vrijwilligers, werd de flight indeling bekend gemaakt en de spelvorm uitgelegd.
Wederom was, net als voorgaande jaren gekozen voor Texas Scramble Ambrosius 3 ball , als spelvorm.
De 45 deelnemers gingen om 13.00 uur de baan in voor een Shotgun over 9 holes.
Mede door het mooie weer en de perfecte conditie van de baan werd er enorm goed gescoord. Maar liefst 10 teams eindigden met een netto score onder par !!
Na de wedstrijd werd er uitgebreid nagepraat op het terras en werd na de prijsuitreiking begonnen met een goede verzorgde en heerlijke BBQ.
De uitslag van de wedstrijd:
1. Team Fenny Ponsteen, Arjan Wassink en Hans Jansen: netto 62 slagen
2. Team Ruben Dijkhuis, Benno Becking en Henk Zwinderman: netto 64 slagen
3. Team Josya Sijmonsma, Jozef Woolderink en Hennie van der Duin: netto 66 slagen
Hierbij werden niet alleen de prijzen uitgereikt aan de winnaars, maar werden ook nog extra prijzen verloot onder de spelers die niet in de prijzen waren gevallen. Allen ontvingen een zorgvuldig samengesteld leuk kaaspakket.
Daarnaast waren er nog prijzen voor de neary op hole 18:
Neary dames : Marian Koekenberg
Neary heren. : Anno Hart
We kunnen weer terugkijken op een zeer geslaagde dag met veel blije gezichten voor , tijdens en natuurlijk na de wedstrijd.
Namens het Bestuur,
Arjan Haveman en Anno Hart