Wedstrijdverslag carrouselwedstrijd 26 september

Onder uitstekende omstandigheden (met uitzondering van de greens die het putten wel erg moeilijk maakten) ging met 70 deelnemers (een mooie mix van leden en niet-leden) om 12.00 uur de carrouselwedstrijd van start.

Het was een strokeplay foursomewedstrijd waarbij zes spelers een team vormen. Na elke drie holes werd er volgens een vast speelschema gewisseld van fouresomepartner zodat je met ieder teamlid een aantal holes kon spelen. De speler, wiens letter in het schema was vetgedrukt, sloeg als eerste af in de betreffende combinatie. Per hole telden de twee beste bruto scores.

Het team van Heidi Dekker (samen met Janet Kuiper, Wilfried Perik, Wim Welman en Erwin Seinen) had de laagste bruto score (166 slagen) maar viel daarmee niet in de prijzen.

De uitslag van de wedstrijd:

1. Team 8 (bruto 169, netto 140): Arjan Haveman, Arjan Averdijk, Eward Dubbink, Martijn Baks, Rene te Pas en William Tijhof.
  2. Team 10 (bruto 199, netto 144): Els Boomkamp, Ria Bleeker-Fokkema, Bert Bleeker, Stephan Grunder, Gerrit Grunder en Doortje Grunder-Bleeker.
  3. Team 3 (bruto 182, netto 144): Katinka Heeroma, Huub Smit, Bernard Rolloos, Anno Hart, Tineke Zwaga en Erwin Muskee.

De WeCo