Wedstrijdverslag Clubkampioenschappen senioren strokeplay 2023

De clubkampioenschappen senioren is een strokeplay wedstrijd (zonder handicapverrekening) over 2 rondes: 18 holes op zaterdag en op zondag. Op zaterdag gingen 6 dames en 15 heren van start onder ideale weersomstandigheden. Zonnetje, een briesje en een heerlijke temperatuur.

Bij binnenkomst waren er de nodige prachtige scores genoteerd. Bij de dames kwamen Toos Geurtse en Emilie Smit binnen met 86 slagen, gevolgd door Mechel Kemp met 87 slagen.

Bij de heren kwam Han Meijerink binnen met een fantastische ronde van 77 slagen, op de voeten gevolgd door Patrick Hekkert en Arjan Nijen Twilhaar met 81 slagen.

Dat beloofde voor de tweede ronde op zondag een spannende strijd te worden. Bij doorkomst werden er door deze en gene al mooie scores genoteerd. Vol spanning werd er door iedereen uitgekeken naar de aankomst op hole 18. Wie oh wie, zou de winnaar of winnares zijn? Hieronder is de volledige uitslag:

Clubkampioenschap senioren strokeplay dames:

1. Emilie Smit, totaal van 167 slagen.
  2. Mechel Kemp, totaal van 170 slagen.
  3. Erna Landkroon, totaal van 174 slagen.

Clubkampioenschap senioren strokeplay heren:

1. Han Meijerink, totaal van 155 slagen.
  2. Patrick Hekkert, totaal van 157 slagen.
  3. Arjan Nijen Twilhaar, totaal van 162 slagen.