Wedstrijdverslag IJsemmer 7

De alweer laatste ijsemmer van 2022, nummer 7. In eerste instantie zou de spelvorm 2-ball better ball gespeeld worden, maar omdat veel speler het leuker vinden om regenboogwedstrijd te spelen hebben we de spelvorm dus aangepast: 6 holes van geel, 6 holes van rood en 6 holes van oranje.

Tevens werden we getrakteerd op fantastisch weer, droog en zon en een klein beetje wind. Daar kon het dus absoluut niet aan liggen. Door de nachtvorst speelden we op wintergreens, maar ja, iedereen speelt in dezelfde omstandigheden. Maar een beetje geluk met putten had je wel nodig. Dat gold wel voor de een, maar helaas niet voor een ander.

Na 9 holes werden we verrast met een heerlijke kop erwtensoep met een plakje roggebrood met spek. Na afloop van de wedstrijd ging iedereen op het terras zitten in de zon nagenieten van deze dag. Elke wintersporter zou zeggen KAISERWETTER!

De uitslag is als volgt:

Heren:

1. Jaap van Barneveld, 64 slagen netto