Wedstrijdverslag Lest Best 18 oktober

Zondag 18 Oktober 2020 stond de laatste qualifying wedstrijd van dit jaar op de kalender.

Wij zijn zeer tevreden met de hoge opkomst voor deze dag.
Ondanks dat het reeds half oktober is, hebben we deze zondag, op een kleine bui na, een hele mooie golfronde kunnen lopen met nog steeds zeer aangename temperaturen.
Er is door een aantal mensen echt goed gepresteerd, Alfred Agteres is met 35 punten op de derde plaats geëindigd. Erwin Seinen heeft een super mooie score van 37 stablefordpunten neergezet, maar de topgolfer van de dag is toch echt Frans ter Beke, met een geweldige score van 38 stablefordpunten. Geweldig, gefeliciteerd Frans.
Wat ook zeker noemenswaardig is om te melden: Pietie Segers maakte een HOLE IN ONE op hole 9. Super! Pietie: Van harte met deze hole in one.
Er volgt nog 1 wedstrijd, niet qualifying, maar wel heel leuk om aan mee te doen. We hopen natuurlijk wederom op een mooie opkomst. Dit is de Harm ter Horst Touw/Wildwedstrijd. Deze is gepland op zondag 22 November as. (of dit tzt door kan gaan, ivm met misschien andere Covid-maatregelen moeten we maar even afwachten).