Wedstrijdverslag Nieuwjaarswedstrijd 8 januari 2023

De nieuwjaarswedstrijd was een Texas Scramble superball strokeplay over 9 holes. In eerste instantie zouden we de wedstrijd spelen alleen over de 1e 9 holes, maar vanwege de enorme belangstelling is er door de wedstrijdcommissie besloten om de 2e 9 holes ook te gebruiken. Het duurde niet lang voordat deze wedstrijd ook vol zat.

Dus gingen er zondag 71 Leden, 18 flights, de baan in om wellicht hun eerste wedstrijd voor 2023 te spelen. De weeromstandigheden waren eigenlijk perfect, niet té koud, het was droog en af en toe een zonnetje!

Bij binnenkomst waren de leden enthousiast en hadden ze een mooie en gezellige middag gehad. De scores waren heel goed en het werd tevens een hele spannende strijd. Wie zou de Nieuwjaarswedstrijd winnen en welk team was perfect op elkaar ingespeeld? De uitslag is als volgt:

1e 9 holes:

1. Team 7: Saskia Lageveen, Irma Denissen-Slagers, Adrie Denissen en Wieb Lageveen: 26 netto.
  2. Team 5: Peter van Dongeren, Roel Slotman, Fons Wolferink en Rob Wagemaker: 28 netto
  3. Team 4: Anita Hobert, Lydia Wijnstra, Elsbeth Meulink-Oude Wesselink en Iet van Ommeren: 29 netto

2e 9 holes:

1. Team 3: Derk-Jan van Heun, Rick Hessing, Bart van Heun en Gerben van Heun: 26 netto
  2. Team 4: Davy van Lienden, Dennis Kamp, Rogier de Kleine en Jasper Kuiper: 28 netto
  3. Team 1: Herman Hessing, Patrick Hekkert, Han Wessels en Arjan Wassink: 29 netto