Sinterklaas wedstrijd 6 december 2022

6 december speelden we onze Sinterklaas wedstrijd. Het was voor de commissie weer een heel gepuzzel, we waren met 20 dames dus konden we mooi een team wedstrijd organiseren met 2 teams tegen elkaar in flights van 4 dames. Helaas kregen we een afzegger, zodat we de boel hebben moeten omgooien, toen kwam er nog een afzegger en moesten we het weer veranderen. Toen de derde en met veel moeite en geschuif hebben we het toch voor elkaar gekregen om de originele wedstrijd te plannen.

We speelden dus Greensome strokeplay met 2 teams tegen elkaar. We hadden het weer mee, het zonnetje deed z’n best. Niets stond in de weg van een heerlijk spelletje gof te genieten.

Na de wedstrijd konden we aanschuiven voor een lekkere lunch waarbij de uitslag van de wedstrijd werd meegedeeld. Ook hebben we als Lady Birds de greenkeepers plus de dames van de receptie en de horeca weer onze waardering getoond door een presentje en enveloppe.

Het was ook het moment om de Zomerkoningin bekend te maken. Dat was tot haar eigen verassing Annie Entjes. Ze ontving een gegraveerde bokaal en een cadeaubon.

Daarna vroeg Norma Schuttevaer het woord en nam alvast, de maand december blijft ze nog spelen, afscheid van de Lady Birds, omdat ze gaat verhuizen. Ze bedankte de commissie en sprak haar waardering uit voor hun werk met een presentje. We zullen haar ook zeker missen, want ze was een altijd positief lid. Norma veel geluk in je nieuwe woning en alle gezondheid!!!!

De commissie