Wedstrijdverslag Regenboogwedstrijd 26 mei

Een wedstrijd waar men de ene keer van geel speelt, de andere hole van oranje en dan weer van rood. Je zou er bijna het heen en weer van krijgen. Bepakt en bezakt met een goed lunchpakket van Salute begonnen de 21 deelnemers aan de wedstrijd. Het weer had wellicht wat beter gekund, het was frisjes en er stond veel wind. Heel veel wind, menig oortjes fluiten bij binnenkomst en de ander was onrustig geworden van al die wind.

Rond het eind van de middag kwamen de deelnemers binnen. Onder het genot van een hapje en drankje werd nog even nagepraat over de wedstrijd. Nadat de laatste deelnemers binnen waren en de scores waren ingevoerd konden we overgaan tot de prijsuitreiking. We hadden een kleinigheidje gehaald voor de eerste 2 plekken, bij zowel de dames als de heren. Regenboogsnoepjes!

Uitslag dames:

1. Gerrie Wellen, 67 netto
  2. Lidy Platel, 69 netto, laatste 9 holes beter gespeeld
  3. JANET KUIPER, 69 NETTO EN MET EEN EERVOLLE VERMELDING!!

Uitslag heren:

1. Jasper Kuiper, 62 netto
  2. Erwin Seinen, 72 netto
  3. ROB LANDKROON, 72 NETTO EN MET EEN EERVOLLE VERMELDING!!

Kleine huishoudelijke mededeling. Na de wedstrijd kwamen er klachten binnen dat bunkers niet werden aangeharkt, plaggen werden niet teruggelegd etc.. Laten we met ons allen met veel liefde en zorg omgaan met onze baan. Niet alleen voor ons zelf, maar voor alle leden en onze gasten!