Een spetterende afsluiting van het 9 & Wine seizoen!

Donderdag 19 september werd de laatste officiële wedstrijd van 9 & Wine gespeeld. Het was een spannende strijd met de top 3 die samen in één flight zaten. Uiteindelijk pakte Tineke Zwaga de overwinning, gevolgd door Wilma Muller op de tweede plek en Els Boomkamp op de derde plaats. Na de wedstrijd was er natuurlijk tijd voor een gezellige borrel, waar we samen hebben kunnen terugblikken op een fantastisch seizoen.

Het was een mooi jaar, met een groei van 40% in het aantal leden (totaal 36 leden nu)! We gaan nog niet stilzitten, want op 5 oktober spelen we een ronde op Golfbaan De Hooge Graven in Ommen en in de winter blijven we doorgolfen op zaterdagochtend.

Ben je ook geïnteresseerd in 9 & Wine? Nieuwe leden zijn van harte welkom, mits ze voldoen aan de doelgroepeisen: HCP 48 of beter, werkend en niet ouder dan 60 jaar. Voldoe je nog net niet aan de handicapeis, maar loop je wel vlot door de baan? Dan mag je gerust meelopen in de winter om kennis te maken met de groep. Meld je aan via het secretariaat!

Sportieve groet,

Organisatie 9 & Wine