Langste dag wedstrijd

De langste dag is al jaren de langste dag: 21 juni. Al vallen de mussen van de daken, al zijn er greenfeespelers, toppers of woodpeckers: iedereen moet wijken voor de langste dag wedstrijd of meedoen. Voor de planners: volgend jaar valt 21 juni op een woensdag.

Er waren 31 deelnemers die wederom een gooi deden aan golfer/ster van het jaar. De eerste 6 kregen hiervoor punten.

De omstandigheden waren ideaal: niet warm of koud, geen wind en geen regen. Dat de greens na een paar weken topconditie nu iets minder waren, was vooral omdat er tussen de wedstrijden door ook geprikt en bezand moet worden om de schimmels weg te houden. Volgende week zijn we weer prachtig. Afgezien van de greens ook alle lof voor de prachtige, kort gemaaide fairways. Iedereen krijgt een paar meter extra.

De winnaars kwamen met heel mooie scores binnen:

Alex Bailey hcp 20.1 43 st.

Albert Willemsen hcp 16.7 40 st.

Hennie vd Duin hcp 19.2 39 st

De neary op 18 was voor John Wessel (geen van de 8! dames haalde de green).

Er werden in totaal 10 birdies gemaakt waarbij Wim Welman er 2 voor zijn rekening nam.