Lockdown per 15 december 2020

Aan alle leden van Goflclub De Koepel

Zojuist hebben we kennis kunnen nemen van de maatregelen die het kabinet heeft genomen om de verspreiding van het Corona virus te beperken. Vanaf morgen 15 december 2020  is het verboden om met meer dan 2 personen in de publieke ruimte samen te zijn. Ofwel, vanaf morgen maximaal met 2 personen in 1 flight in de baan en uiteraard op 1,5 meter.

Het is voor ons onmogelijk om de reserveringen vanaf nu nog te beperken of aan te passen en daarom het DRINGENDE verzoek aan iedereen om het aantal personen per flight zelf te beperken tot maximaal 2. Dit geldt voor de periode tot 19 januari 2021. De marshals zullen toezien op de omvang van de flights, maar zij zijn niet de gehele dag aanwezig. We lopen een groot risico als er grotere flights in de baan worden aangetroffen, dus wij doen een dringend beroep op uw eigen verantwoordelijkheid.

In verband met de toenemende druk op de baan vragen we alle leden om het alleen spelen zoveel als mogelijk te beperken en samen met een andere speler de baan in te gaan.

De familie Kromhof heeft besloten om de jachtdag aanstaande vrijdag niet door te laten gaan. Dus er kan vrijdag wel gespeeld worden. De mogelijkheid om te reserveren is inmiddels opengesteld.