Starttijden boeken on hold.

Het is op dit moment onduidelijk hoe zich de maatregelen rond het Corona virus gaan ontwikkelen. Enerzijds lijkt er ruimte te zijn voor versoepeling en anderzijds blijft voorzichtigheid geboden. Voor golfbanen gaat het voornamelijk om de vraag of we vanaf 19 november weer met meer dan 2 spelers tegelijk de baan in kunnen. We moeten daarvoor de besluiten van het kabinet van 17 november afwachten.

Op dit moment hanteren we een systeem waarbij we 7 dagen tevoren een starttijd kunnen reserveren met maximaal 2 personen. Hier is ook de startinterval  (6 minuten) op aangepast.

Wij willen natuurlijk zo veel mogelijk leden de gelegenheid bieden om een ronde te spelen.

Daarom hebben we het volgende besloten, waarbij we deels anticiperen op de besluitvorming van het kabinet.

• Tot en met woensdag 18 november 2020 kan een starttijd gereserveerd worden voor een flight met maximaal 2 personen en een interval van 6 minuten. Reserveringen na die datum zijn niet mogelijk.
  • Na afloop van de besluitvorming van het kabinet op 17 november ontstaan de volgende opties:
    • De maximale omvang van de flight blijft 2 personen. De interval blijft 6 minuten en iedereen kan vanaf dat moment voor maximaal 2 personen reserveren.
    • Vanaf 19 november mogen we weer met een flight van meer dan 2 personen de baan in. Dan zijn reserveringen mogelijk voor meer dan 2 personen met een interval van 8 minuten. Dit wordt dan mogelijk vanaf 18 november.
  • Op 17 november zal ook de mogelijkheid om 7 dagen vooruit te boeken hersteld worden, onder voorbehoud van het kabinetsbesluit.

Met deze besluiten willen we enerzijds de geldende beperkingen naleven en anderzijds anticiperen op een mogelijke verruiming.

Bestuur Golfclub de Koepel