Toppers Uitje 18 juli 2023 Topdag.

De laatste dinsdag van mei kwam Oky op mij af met het verzoek om het Toppers uitje 2023 te organiseren. Tja mmm. Ben je blij met zo’n verzoek?

Anne-Lies stond bij mij en zij bood spontaan aan te helpen. We zullen maar zeggen gedeelde smart is halve smart.

Later op de avond kregen we uitgangspunten mee; binnen Hospitality Chain, niet verder dan een uurtje rijden, in juli en op een dinsdag.

Aan de slag; lijst van golfbanen die binnen de reistijd vallen, voorkeur bepalen, bellen en het lukt zowaar 18 juli 2023 op de Gelpenberg. Reserveren maar! (Heeft ook een leuke shop😁)

Toppers uitnodigen, details afstemmen etc. etc.

Opgaaf van ruim 60% van onze leden! Graag hadden we gezien dat alle leden konden deelnemen, maar Toppers hebben een bizzy agenda dus score van 100% is een utopie.

Tip van Manna” “je kunt de wedstrijd in het systeem op basis van vreemde kaart voorbereiden.???

Gelukkig heb ik dan Anne-Lies en Anne-Lies heeft “Frans”. Als er één de weg weet in ons systeem is het Frans wel.

Goedgemutst gingen we voorzien van wedstrijdstickers, mooi ingepakte prijsjes, fruithapje e.d. vroegtijdig op pad.

Gelukkig nog niemand op het secretariaat dus moesten we om de tijd te doden eerst door de shop.

Zoals we van de Toppers gewend zijn iedereen was er op tijd in een goed humeur.

We konden om 13.00 uur aan de slag.

Het weer was ons gunstig gezind, zonnig, windje in de verte enkel een dreigende wolk die aan De Gelpenberg voorbijtrok.

We hebben allemaal lekker kunnen spelen op een uitdagende baan met verrassende greens.

Onze ballen namen uitdagen posities in, een talentvolle speelster redt zich uit deze benarde situatie.

Na afloop en fris gedoucht op het terras van een drankje en borrelhapje genoten.

Met Frans op de achterhand werden de scores verwerkt, Anne Lies merkt zachtjes op: het is beter als ik de prijsuitreiking doe!

Kreeg wel lichtelijk argwaan maar vond het prima, ik wil best wat organiseren maar front vrouw functie ligt mij niet zo. Wat blijkt de schrijfster van dit verslag, heeft de meeste punten gescoord, en de longest. Dat met een aantal sterke Toppers in het veld. Anne-Lies de neary.

Je zou ons haast verdenken van doorgestoken kaart.

Maar gelukkig Pasquale scoorde nog een Birdy. Ze werd helemaal gelukkig met de prijs een twitterende birdy.

Aansluitend hebben we gezamenlijk gegeten en het uitje afgesloten met een kopje koffie.

Dank voor jullie positieve bijdrage aan deze geslaagde en gezellige dag.

Mede Toppers bied je aan voor het volgende Toppers uitje, in 2024 dan keer jij misschien ook huiswaarts met het mooie golfster beeldje waar je een jaar lang van mag genieten.

Organisatieteam 2023

Anne-Lies en Sini