Wegwerkzaamheden N350

Zoals u wellicht in de krant heeft gelezen zullen in de periode 22 juli t/m 31 augustus wegwerkzaamheden worden uitgevoerd aan de Provinciale weg N350 tussen de afrit van de A35 tot de rotonde Enterweg in Rijssen, alsmede aan de parallelweg (Rijssensestraat) en de opritten naar de A35. De werkzaamheden worden in fases uitgevoerd, waardoor er steeds op wat andere plaatsen wordt gewerkt en afsluitingen/omleidingen zijn.

Bijgaand een overzicht van de verschillende fases, de afsluitingen en de aanbevolen te rijden omweg om Golfclub de Koepel te bereiken. Het is wat overlast doch de golfclub blijft bereikbaar.

Planning wegwerkzaamheden N350 (hoofdweg) en parallelweg (Rijssensestraat)

Fase 1: Maandag 22 juli  ’24 t/m zaterdag 27 juli  ‘24

N350 is afgesloten tussen de N347 en de rotonde Enterweg. De Parallelweg / Rijssensestraat is bereikbaar voor bestemmingsverkeer. U kunt de Golfclub via deze weg bereiken.
De Rijssensestraat is vanaf de A35 bereikbaar middels de rotonde Enterweg op de N350. De N350/hoofdweg is na de rotonde afgesloten.
Komt u uit de richting van Rijssen dan kunt u de Rijssensestraat bereiken middels de rotonde in Rijssen bij Reggeborgh. U neemt hiervoor de 1ste afslag rechts op de rotonde.
Komt u vanaf de A1 via de N347 dan gaat u linksaf bij het stoplicht op de kruising met de N350 richting Rijssen en kunt u de Rijssensestraat bereiken middels de rotonde in Rijssen bij Reggeborgh.

Fase 2: Maandag 29 juli  ’24 t/m vrijdag 2 augustus  ‘24

Komt u vanaf de A35 dan neemt u afslag 32 Wierden, onderaan bij de stoplichten gaat u rechts. Op de rotonde neemt u de 3de afslag linksaf en via de Rijssensestraat kunt u de Golfclub bereiken.

Fase 2A: Maandag 29 juli  ’24 t/m woensdag 31 juli  ‘24

Tijdens deze dagen wordt er in de nacht van 20:00 uur t/m 05:00 uur gewerkt aan de Zuidelijk op- en afrit naar de A35. U kunt vanaf Golfclub de Koepel dan niet de A35 oprijden via de N350.
U kunt vanaf de Rijssensestraat binnendoor, via de Stegeboersweg en de Ten Cateweg de N35 / A35 bereiken: U rijdt over de Rijssensestraat richting Wierden en gaat bij Timmerman B.V. linksaf de Stegeboersweg op. Vervolgens leidt uw navigatie u naar de N35.

U kunt er ook voor kiezen via de rotonde in Rijssen de weg naar Enter en de A1 te nemen.

Fase 3: Vrijdag 2 augustus ’24 t/m maandag 5 augustus ’24

Vanaf vrijdagavond 21:00 uur t/m maandagochtend 05:00 uur is de Noordelijke op- en afrit A35 afgesloten. Dit houdt in dat op de A35 de afslag 32 Wierden niet beschikbaar is. U kunt dan tevens geen gebruik maken van de oprit in Wierden richting Nijverdal.
Wanneer u op de A35 doorrijdt tot aan de verkeerslichten en u gaat links bij het verkeerslicht, kunt u binnendoor via de Ten Cateweg en de Stegeboersweg naar Golfclub de Koepel.

Fase 4: Maandag 26 augustus ’24 t/m zaterdag 31 augustus ‘24

De N350 is weer volledig geopend.
In deze week worden er herstelwerkzaamheden verricht aan de Parallelweg, De Rijssensestraat. U kunt Golfclub de Koepel gewoon bereiken het kan echter zijn dat u enige hinder ondervindt van de werkzaamheden.

Nota bene:

Wij verzoeken u vriendelijk rekening te houden met de werkzaamheden. Neem de aanwijzingen van de verkeersregelaars serieus en vertrek tijdig van huis om enige vertraging te vermijden.

De verkeersregelaars bepalen wie toegang heeft om de parallelweg te gebruiken. Meldt de verkeersregelaars desgevraagd dat uw bestemming Golfclub de Koepel is. Toon desgewenst uw NGF-ledenpas of starttijdreservering .