MDS 2024 indeling bekend!!

Indeling MDS 2024 bekend!

De indeling voor Matchplay During the Season 2024 is bekend! Dank jullie wel voor alle aanmeldingen en wij wensen heel veel plezier met elkaar en maak er met zijn allen een mooie en spannende strijd van! Vergeten jullie niet na elke MDS wedstrijd de uitslag te noteren op de lijsten beneden onder aan de trap richting de kleedkamers.

Hieronder de indelingen:

Klik hier voor verdere informatie (reglement e.d.) op deze site.

Speelschema:

• De 1e ronde sluit op zondag 12 mei.
  • De 2e ronde sluit op zondag 23 juni.
  • De 3e ronde sluit op zondag 4 augustus.
  • De 4e ronde (¼ finale) sluit op zondag 15 september.
  • De 5e ronde (½ finale) sluit op zondag 6 oktober.
  • De finale dient gespeeld te worden voor of op 3 november.
Mocht door overmacht een partij niet binnen de gestelde termijn kunnen worden gespeeld, dan dienen de spelers zo snel mogelijk contact op te nemen met de wedstrijdleiding (Heidi Dekker of Anno Hart). De wedstrijdleiding moet op de hoogte zijn van een eventueel uitstel en toestemming geven. Er zal nooit meer dan 2 weken respijt worden gegeven. Gebeurt dat niet dan worden beide partijen uitgesloten van de volgende ronde en heeft de volgende tegenstander een walk-over.