Wedstrijdverslag KingsCup en KingsBowl 2024

Deze wedstrijd is de eerste qualifying strokeplay/stableford wedstrijd van het seizoen. Er mocht niet geplaatst worden en de uitslag telt mee voor de golfer/ster van het jaar competitie en de Golf Challenge.

Onder wat frisse omstandigheden, maar met een zonnetje, gingen de deelnemers van start. In loop van de middag ging de wind liggen en werd steeds aangenamer. Zelfs zo aangenaam dat we na de wedstrijd samen op het terras konden nagenieten van een mooie wedstrijddag.

De deelnemers gaven de wedstrijd een oranje tintje: truien, petten, haaraccessoires, vlaggetjes etc. In beide categorieën deden samen 31 deelnemers mee. De KingsCup startte van 1 en de KingsBowl van 10.

De winnaars van de KingsCup zijn

1. Arjan Wassink, netto 68
  2. Rinus van Zanten, netto 68
  3. Arjan Haveman, netto 72

De winnaars van de KingsBowl zijn

1. Meta Feith, 47 stablefordpunten
  2. Martin Nijmeijer, 42 stablefordpunten
  3. Arsenin Rodriguez, 35 stablefordpunten

De volledige uitslag vindt u uiteraard in E-Golf4U. Op 4 mei staan Maandbekers op de het programma en wij hopen uiteraard dat jullie in grote getallen meedoet.